Februari 23, 2010

ok.

aku dah malas nak berjiwang jiwang. emosial dan segala segala.

terima kasih sebab tinggalkan comment yang panjang dan banyak.
trimas tapi sori aku tak baca pun hhaha
malas. buat sakit hati.
so buat penat kau je.
bf (?) aku pun tak datang cakap pape
so dah lah kot. dia pun malas nak layan aku lagi.
aku rasa I'm done with you guys, budak budak BJ.
sori tapi bai (:

korang menang aku kalah kay dah puas hati?
jangan kacau aku lagi.

aku malas ah nak gado. buat penat kepala otak je. buat tambah dosa je. aku tak kacau korang so korang pun takyah kacau aku. dah bye bye. challow.

Fy sayang, saya sayang awak so kali ni saya dengar cakap awak. yeay blah blah indon  :D

7 ulasan:

Awekz Comelz ;) berkata...

Mari sila jangan malu? EH saya sedang tak malu ni. ehehehehheehhehehehe

oh my gosh gosh gosh! Sian awak! Diaorang kacau awak teruk ke? Ish bodoh betul budak BJ kan? mmg Bijak Jenaka betul mereka ni. Awak btol tak baca essay dia? Awak tipu kan? Mesti awak baca. Awak jgn la malu2 nak mengaku. Ehehehehehehhe

Cowok Comelz berkata...

Since awak taknak baca panjang2, saya antar sikit2 :D. Like omg, sian gile awak! penat kepala otak u en? kepala otak u nak pikir sikit pun dah penat kew? :(((

Abang Comelz berkata...

Ha'ah kan. Buat dosa je layan diaorang ni. UHUKS! Masa u kutuk orang kat blog u, tak plak dosa!!!! UHUKS!!!! OH MA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD! :DDDD

Yana Comelz! berkata...

Btw, this is not who u think it is. This is why u should have ALOT of friends. So when people crapping bout you, your friends will back u up. This is what im doing honeyh :)

Yana Fan Club berkata...

DAH LAAA! JANGAN LA KACAU YANA! YOU GUYS ARE SO IMMATURE!!!!!!!!!!

fyana berkata...

Maaf la orang kat atas tapi gua tau 'korang' orang yang sama. Attention seeker gila. Get a life boleh? Please?

fyana berkata...

entahlah fynn
manusia memang takpernah nampak salah masing2
biar satu hari tuhan tunjuk.
amin.