Januari 23, 2010

hanya kerana Indulgence.

well semuaorang tahu ai teringin nak mampus makan cake Indulgence kat Secret Recipe. lama betul nak pujuk abah supaya bawak ai ke secret recipe / sibuk plan dengan Fy and Aiman kononnya nak pegi SACC punya secret recipe (eceh-eceh) lepas merentas desa hari sabtu / otak jemm sebab sibuk memikirkan ape transport yang boleh membawa kami ke Shah Alam / plan dengan cikgu Ann melutut merayu pada beliau supaya bawak ai dgn Fy pergi secret recipe tetapi malangnya dia terpaksa ke KL atas urusan kerja. aiseh.

harini, dah lah tak pergi merentas desa. dasar pemalas punya Yana! macamana nak kurus kalau merentas desa pun malas? kilogram makin meningkat wuuuuuu -,- i hate period week, kau punca aku takdapat ke sekolah. benci dikauuuu.

tetapi rasa geram sebab tak dapat pergi merentas desa telah menjadi bahagia  bila abah bawak pergi brekfes kat Secret Recipe. awwwwww i love you abah sayang abah terimakasih abah sayang abah sayang abah sayang abah yeay boleh makan Indulgence yeay tak sabarnya nak suap sepotong kek Indulgence tu dalam mulut yeay yeay yeay *excited terlampau sila tampar kalau mahu.

----dah habis sesi ayat gedik ayat excited, sila bersedia untuk ayat mencarut / ayat carutan khas dari Yana.

"kak, cake Indulgence ade tak?"
"eh dik sori tapi cake tu takde lagi sekarang, kejap lagi ade la. lambat sikit."

WADEFAK?
WADEFAK?
WADEFAK?
WADEFAK?

kenapa takde lagi? kenapa? esh. aku nak makan cake tu tau tak kalau tak boleh mati sumpah wooo sedihnya aiii ohmaigawd frustnyaaaaaaaaaaaaaaaa dah datang tapi benda yang ai nak tu takde. konon mengadu mengada kat pekerja Secret Recipe SACC (A nama sebenar wahaha) yang Indulgence kat Sungai Buloh takde. warrrrrrrgh dia cakap datang lah SACC -,- confirm ada! kalau boleh terbang, i memang dah terbang pergi cari Indulgence sampai dapat. tolong lah tolong lah ai nak INDULGENCE sangat10000000x. nuff said.




nampak tak gambar kek yang ade cokelatttt tu? ai nak youuuuuu!

Ni Yana sekian bai.

3 ulasan:

fyana berkata...

kalau nak komen kena pakai acc sama hahahahaa bestkaaaan?

lah tu ke indulgence apa jadah tak gheti eja jahaaggea. saya selalu makan amik gambar kek close up tapi taktau pun nama dia sebenarnya indulgjghja tak gheti eja. pfft! banyak tau gambar tu nak tengok?

fyyyyyy

fyana berkata...

haha kena tulih nama kat bawah komen tu gak nanti konpiuszz

argh jangan nak mendajjal kan saya ok saya taknak tengok gambar tu selagi saya tak dapat makan dia ok paham ok bai! *perangai nak buat saya jeles tu same je macam seth! <3 hahahaha

fyana berkata...

aw aw aw aw saya dengan seth memang sehati sejiwa laaaah <33333

fyyyyyyyyyyyyyy