Januari 24, 2010

Power of the internet


Ni Fy


  Like anyone would believe Johnny Depp died

Orang kata Jonidep dah mati. Orang kata, mati kemalangan. Orang kata, mati siang tadi. Orang kata, mati kat Perancis. Aku kata, pegi mati. Buduh apaneraka (bak kata abang trumpet Tilu) weh aku dah sakit jantung rebah menggelupur *ok tipu* bila baca update Twitter orang. Dem tak sangka rumours mat salleh ni lagi teruk dari Malaysia walaupun Zaaazs layan  macam haram batu api.


Klik sini kalau nak baca si penipu menipu pasal Johnny Depp. Tapi jangan terpedaya sayang. Rujuk tarikh :]



Dulu dengar cerita Jonidep Aisyah dah mati kat apartment dia, bini merangkap gelfren dia jumpa mayat *bravo. Ada sesiapa tertipu tak? Eceh mengaku je laarrr. Sekarang mati lagi?!?! Hebatnya. Saya pun nak jadi secooollx Jonidepp lah puhleassee? Kira macam Jonidep mati hidup mati la? Esok keluar cerita Alice and The Wonderland dia hidup balik? Woooh cooooool!!!



Siap jadi trending topic lagi kat Twitter sebab every 1 second mesti ada numerous counts of updates macam 
"WTF Johnny Depp died?!"
"OMG I can't believe JD died!!!"
"How on earth?!"
"I almost died when I read the news!!!!!!!1111"


Dan yeah kawan kawan, aku pun tertipu jua clap clap tepuk tangan buatlah party, sampai call Asya tanya sampai gugel search sampai segala gala. I curse the one who spreads the rumor of Johnny Depp's death. Tak kelakar langsung. Laju betul peminat dia percaya *tak termasuk aku* sampai ada yang dah buat Rest In Peace Johnny Depp's group kat Facebook, naifnya. Lek Anis, lek Sya its a hoax *eceh poyo padahal aku yang tertipu.
Ok dah la bai nak buat homework.

APA NI KENAPA AKU POST NI AKU BUKAN FANATIK JONIDEPPPP PUN pffft!

1 ulasan:

Anis Farhanah berkata...

hahaha. dah relax dah. anis kat uma kawan tau time anis on fb hari tu then tiba2 shila kata "anisssssss RIP Johnny Depp" and anis rasa anis dah mati hidup balik dah time tu. so google cm org nak mati la kat situ. nak terjatuh2 kusi yo. anis ingatkan dia punya death dah announced dekat radio ke apa. sekaliii... zzz