Februari 16, 2010

Betul ke Fy dah mati??!

Mati sebab malas. HA HA ok tak lawak. Sumpah rasa macam malasnyee nak update tulis type sume ni sampai tadi aku buang tebiat pegi vlog pasal benda yang nak tulis kat blog. Pastu last last aku delete je sebab buruk sangat (masih tak sedar diri.) Tapi konklusinya kena ada keberanian dan yakin diri yang tinggi untuk bercakap depan kamera.

Ok yang pertama.
- I know cite ni zaman dulukala punya tapi OMG Asher Book dalam FAME was lykee OMggemeedsfd comelnya comeinya tomeinya akeueruakauukruhrk. Masa beli ticket muvi ni dengan Farah Sera Izy KakAzyan semua dah "ALAAAA CITE APA NI?!" sebab tak penah tengok trailer promo tak tivi so assume je la cite ni losergaban bosan. TAPI BILA DAH TENGOK!!! haa*exhale.

 

  
Hes mine bebeh. Idontcareee.

Kedua:
- The Rocket Show Series was SUPERB! Ok Fy kau boleh stop guna caption dan tanda seru ITS ANNOYING! Myo comel  lykee omg KakAzyan dengan rambut baru cantik dia manedew nampak macam lelaki ler. Abang Robot yang Ecah cari masih tak dapat dikesan sampai sekarang so bai Dichi Michi hai An Honest Mistake (Bang vocalist hemsem :D tapi dah ada awek). Aku still tak dapat figure out berbaloi tak rasa cuak dalam kereta takut tertangkap dengan tak pegi Admet hm hm hm.

                                      

Oh ya kawan kawan saya naik lif dengan Yuna lerrh awwwe tak bukan Jibi la ni Yuna sebenar.
Jibi: Yayyaya dapat naik lif dengan Yuna muka kitorang sama yeee! <-- Eh eh dah mengaku kembar? haha.

Yang ketiga:
Birfdaaaay kakyan. Tengok gambar je lah ye penyakit saya datang balik.




Party siang sampai ke malam tak penat ke korang? Besday aku orang tak wish pun apatah lagi buat party. Hesh hahauauhau im joking. Tak la saya serius O.o ok saya tipu hish dah la bai.

3 ulasan:

fyana berkata...

eh awak JOM share mamat hensem pakai baju kotak kotak tu leh taaaaaaak?

yanot

Tanpa Nama berkata...

takleh. awak amek justin celup tu je. dah dah jangan tamak.

fyyyeeregdhsg

fyana berkata...

sharing is caring bebeh

yana