April 23, 2010

Hooperz tu cerita apaaaaaaaaaa?

Woot gila semangat betul saya balik sekolah tadi terus siap siap nak gi OU sebab nak tengok cerita Hooperz. Jap apekehal semua benda nak cerita pasal netball ni? Mentang mentang team netball sekolah aku tengah femes sekarang kembang kempis hidung masing masing, tup tup keluar cerita pasal netball plak? Gileeeeeee kuasa, gile popular korang. Gile hebat netball.

Mellisa Maureen Rizal comel lote : Duduk Malaysia tapi taktahu netball?! (emo)

CERITA TU BOSAN OKAY GUA RASA NAK TIDO JE. Dah lah ade 7 orang je dalam panggung tu kalau aku tidur terkangkang sekali pun bukan orang nampak ekekekeeke. Tapi takpe lah, tengok je ah kan. Anita Baharom omg gediks nya awak tapi maintain cantik eh mencik la!

Eh, tak dilupakan, boipren saya Remy Ishak awwwwwh anda sungguh comel, hitam manis, tough (?) awwwwh saya suka hauauhuaudgugdgygyagdjgfhjdz

malas nak letak gambar Hooperz korang tengok sendiri lah ye?

BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN BOSAN......................................

bai

Tiada ulasan: