April 16, 2010

Bola Jaring la bukan Bola Sepak!

 Tak sedar diri

Tak sangka budak BJ (bola jaring bukan Bukit Jelutong) sekolah terer dan hebat. Tak sangka boleh menang NAIB JOHAN (harap perasan sifat riak ni.) Mungkin sebab saya ikut kot maka cahaya tuah tu terkena kat dorang sekali krekekreurue.

But seryesly selama ni tak pernah nak masuk final tak pernah nak cium pun peluh budak SAS tiba tiba tahun ni boleh menang walaupun tempat kedua? Tak pelik ke? Tak musykil ke? Ok saya akan stop bangga diri sekarang.


Walaupun saya pegi hanya untuk menyebok amik gambar satu dua, cikgu still belanja saya makan sekali bila diorang menang, still beli makanan air milo 100plus untuk saya walaupun saya cuma berpeluh sebab menjerit tepi kerusi. Dan mungkin, akan bawak saya sekali bila diorang pegi bercuti nanti? HAUAHEUHHhUHhahjsjf *tahan fy tahan*

Paling tak boleh blah bila dalam kete keluar lagu Justin Bieber dan sangat takleh blah bila dengar dorang boraksaiko pasal dia walaupun tak penah tengok gamba dan saya hanya mendiamkan diri konon tak amik kisah padahal tengah sing along dalam hati WAHAHAHHAUAUAHAUHAAGKS!

Dan untuk saya yang tak pernah tau netball macam mana, saya dapati saya tak suka game tu sebab setiap 30 saat pengadil akan "prit prit prrriiiiiiiiiiiittttttttttttttt" dan kalau saya yang main time tu mesti pegi tumbuk dah muka dia. TAK BOLEH DIAM KE AKU YANG KAT TEPI TU YANG TENSYEN LEBIH BISING NAK MAMPUS BAGI JE LA DIORANG SUME MAIN DENGAN AMAN PRIT PROT PRIT PROT!

Taktau pun diorang macam ni. Penat tau.

Tiada ulasan: