April 09, 2010

Brrrr.

Bila saya sedih je, mesti tetiba terdengar suara JB. (padahal bukak henpon, masuk kat walkman, cari artist JustinBieber pastu pasang semua lagu lagu dia ) Bila saya happy, suara dia gak. Bila saya kena marah dengan mak saya pun, JB punya suara gak yang saya dengar. Iskh sayang, betul ke dunia ni hanya kita yang punya? Betul ke? Iskh.

Toooolong ah weh, boleh tak kalau hidup satu hari without Justin Bieber? I answer : No. Dalam kereta pun abah kekadang bengang je sebab bila dia nampak je I masuk keta dengan cidi MyWorld tersayang, mesti dia kata NOT AGAIN, NANA. Punya lah awak kutuk habis habis abah, tapi part lagu Love Me, awak suka pulak? :O Heheheh yeay at least dia dah minat sikit so pasnih boleh aa beli Myworld 2.0 ? heeeeeee. tapi cam taksedap je lagu lagu dalam tu? Tapi, That Should Be Me...... <3 !

Nanti nak suruh abah dengar lagu Eenie Meenie plak ah, mana tahu dia syok gak? Uuuuu :-)

Ok lah bai saya taktahu nak cakap apa. FY SILA APDET BLOG.

1 ulasan:

Syarifah Diyanah berkata...

awak. awak dapat award :) tgk blog saya