Mac 09, 2010

khas untuk TengkuFatinAthirah

ni spesial untuk FYYGEDIK. ai dah malas nak cakap dengan yu ai hate yuuu ai wanna kill yuuuu ugh benci awakzzz tinggalkan i sensowang jahat taww awak niyh!

ke hadapan Fy tercinta,

woit, asal taak datang tadi? nak kena sepak?wa dah bawak NEW MOON SAKAI tu lu tak datang plak en. nasib baik tak kena rampas dengan Kamar. dah lah asyik jumpa dia je. kalau kena rampas confirm wa DIEDIEDIE kena bunuh dengam mak wa sebab cilok dvd NEW MOON SAKAI dia tu. ni mesti bangun lambat sebab online sampai pukul 3am 4am 5am ni kan kan kan? egrh dah la time balik wa takde teman nak bergurau senda. harini wa teringin sangat nak makan icecream sedap acik myvi tu tapi takde sapa nak teman wa pegi beli. so wa pun malas ah nak pegi beli. tadi taim balik asyik asyik muka Merol adik lu tu datang menyibuk kat wa. eee FY, NANTI WA NAK SURUH AYAH LU JANGAN BAYAR BIL INTERNET! arkghrkrghrhsdrkh betul. eh TOMEI lah Tom Twilight takjadi tu eheeee :D

LOVE, 
yanananananananana.                                                                                                                        

2 ulasan:

esah ezral berkata...

Alololo Yanaaaaaaaaaaa ni apa la datang je la kat kitorang heesh

AWAAAAAAAK!(fy) Best gila kalau Tom Stu tu yang jadi Cullen pastu dia kapel dengan Kris Stew = Tom Stu + KStew heugheuhgue :O

Dia ada dalam cerita The Boat That Rocked yg saya dah lama nak tengok tp tak dapat2, cerita tu macam best, macam musical, lagipun from the producers/directors of Love Actually, so misti besssssst, jom tengok nanti awak download la pastu saya pinjam hehehehehehehehehe.

fyana berkata...

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE yana lu nak kena sepak ke benda ni pun nak buat isu eeee macam taktau ke sekolah tu bapak saya punya der.

untuk sya:
HAHAHAHAHA dah la saya tak suka KStew muka takde perasaan tu pastu kalau kapel dengan Tom memang saya tak tengok la Twilight. Eh tapi ada Tom. Cemana eh? Hmm oh kalau dia Edward saya skip part yang ada muka Bella ahahauauaa.

OOOOOOOOOOOOOOHH AWAK SAYA KENAL TOM DARI CITE TU LARRRR DALAM TU DIA COMEL NAK MATI AW AWA WA WAAWAW jadi budak innocence saya ada cite dia awak nak ke? hahaaa cite tu best gempak 18sx ahahaaaa.

fy