Mac 11, 2010

Edward Saiko?!?!

Sebelum apa apa, 
TAHNIAH HELZA HALIM SEBAB JADI MAKCIK !! 
Walaupun bukan besday awak, tapi awak semakin tua :D

 Comel tapi takleh lawan anak buah saya teheee
----------------------------------

Gambar 4.1

Nyatakan pemerhatian yang boleh anda kaji dalam Gambar 4.1.
Edward dan Bella yang dilamun cinta tapi tak pandai nak mengekspressikan perasaan masing masing lalu mereka hanya mampu merenung antara satu sama lain.

Pada pandangan anda, apakah yang paling menonjol sekali dalam gambar di atas?
Buat peminat KStew *cough* Ezral Sya & Aqil *cough*, maaf tapi saya terpaksa jujur, KStew punya _______ (isi tempat kosong sendiri)

Apakah yang mencacatkan Gambar 4.1?
Kaki Edward yang nampak 'dead'. Mungkin sebab dia tinggi dan Bella pendek, dan director suruh dia bengkokkan kaki time baring untuk nampak sweet, jadi kaki dia nampak kaku.

Apa yang anda minat dalam gambar di atas?
Kasut Bella nampak lawa kalau saya pakai, oh dan rambut dia. Kulit mayat Edward pun comel, dan bunga dan rumput tu, sweeetnyaaa aww. Okeeeeei creepysaiko  #@$%&!!!

Pada pendapat anda, apakah yang cuba nak disampaikan oleh Edward melalui pandangan matanya yang memukau itu?
Bella, you have nooo idea betapa saya nak hisap darah awak, betapa saya nak gigit awak, tapi saya cintakan awak, dan saya vegetarian (makan darah binatang dan bukan manusia). Dan saya masih nak bersama awak, jadi kalau saya bunuh awak, saya terpaksa awet mayat awak untuk memastikan kita terus bersama. Bella, darah awak nampak sangat sedap disebalik muka pucat itu!

3 ulasan:

HH berkata...

Eh janganla jatuhkan saham saya kat sini. saya masih muda untuk bergelar makcik. -_-"

hadzrinaqmal berkata...

harharhahrahrhahrhahhrhahhr
taktau nak cakap[gelak] macamanaaa -.-

Aqil Muaz berkata...

Apakah yang mencacatkan Gambar 4.1?

Sebab ia adalah edward cullen dan bukannya aqil muaz hahaha!