Mac 07, 2010

Priority pass.

Ok nak cepat ni nasib baik ada Yana yang apdetkan blog kalau tak mesti aku rasa macam dah anaktirikan blog sendiri. (Eh apa gua cakap ni??!)

Teater TANDA ada adegan seks?
Elok je masa aku tengok dengan SyAqil haritu. HAHAHA sedap tak nama? Walaupun tak berapa nak paham apa yang cuba nak disampaikan oleh mereka, kebanyakkannya tahu la sikit sikit tapi ada satu dua cerita ni tak berapa nak tangkap. "Kat backdrop tu lalat ke binatang apa???" 
Mungkin sebab aku memang lampi? Atau mungkin memang takde orang paham langsung? But whatev. Oh yang kontroversi Melodi haritu pun sebenarnya takde pape pun. Orang melayu kan memang dengki sampai mati. Sebab tu takleh tengok orang lain hidup bahagia. Sikit sikit banned. Sikit sikit boikot. Kalau ai orang kaya dah lama dah pindah dari Malaysia ni. Tapi malangnya I <3 KL............

 Ai bediri jauh jauh sebab nanti kena tembak dengan Sya teheeee :]

Pinjam tali nak gantung diri.
I can't believe aku tengok Twilight. Dulu masa semua orang sangap Jacob Edward Bella gua dah nak pijak je apesal gedik sangat. Tapi sekarang tengok? Seeee. Seee. Padan muka dulu kutuk orang, sekarang kena diri sendiri. Hah betul la what goes around comes around. Tragedi (ceh macam teruk sangat je bunyi) ni berlaku bila saya terjatuh cinta kat Tom Sturridge (rujuk gambar bawah) dan terstalked dan terdapat tau dia bromance Edward Cullen dan ramai orang tak suka dia and ingat dia ni stalker Robert. Oh dan terdapat tau dia la yang sepatutnya pegang watak Edward tapi tak jadi sebab director kata dia tua sangat untuk budak 17 tahun. Wtf ikr! Er helloo in case you forgot, beza umur diorang 1 tahun je der. And Rob nampak lagi tua la dari Tom. Dan Tom 589680925 kali ganda kuasa dua lagi hot dari Rob muka mayat. Derrrr. Tapi look on the brightside, kalau Tom jadi Edward, mesti dia femes sekarang. Argh takbestnya. Haha selfish -.-
Jadi sebab tu la saya terpaksa tengok Twilight. Nak tau cerita dia cemana sebenarnya. Dan boom, jatuh cinta~ Patut la Ecah sukeee sangat cite tu. Patutla patutla.

Oh fak hemsemnya ailevyuu <33
Yana ai tamo kongsi dengan yu. Don't even think nak mimpi pasal dierr. Pegi main jauh jauh dengan Justin 'Girl' Bieber yu tu. 

Ok la bai nak donlod New Moon okbai. Hahah ok tipu nak pegi stadi esok exam. Hahah I was joking. *straight face*

2 ulasan:

esah ezral berkata...

Kau ni gila ke apa bila masa aku suka cerita tu baik kau tarik balik ayat tu sekarang sebelum aku halau & ban blog kau & dontchu dare nak komplen2 kat melodi plak

...haha ok i heart Twilight.

fyana berkata...

AAAAAHHH orang melayu tipikal.... hahaa fyyyyyyyyyyy