Januari 31, 2010

Budak Jepun

Saya dah lama sebenarnya berangan nak jadi comel macam minah jepun. Tapi apakan daya, mimpi di siang hari, hujan pulak tu. Tapi sejak akhir akhir ni saya semakin dapat terima hakikat yang saya tak cantik sebab atleast dalam keluarga saya ada jugak yang comel terlampau 18sxxx.

FARAH AWAK MESSSSSTI JELES BACA NI AHAUHAUAA!!!!11!! *gelak evil
Harini anak cina jepun korea datang rumah sebab mak dia pegi belajar menjahit.

comel kan comel kan comel kan arghueughkjs

Tak, bukan aku puji diri sendiri -_____- budak bola tu yang comel derr obviously derrr.
Nama: Ibrahim.
Nama gedik: Ayim/Im
Hobi: Menjadi dajjal masa orang solat.
Maklumat tambahan: Sangat suka minum air dalam cawan apatah lagi melalui straw kerana beranggapan bahawa benda tu sangat coolxx dan belum pernah dilakukan oleh mana mana budak 1 tahun.

Nak kasi jeles lagi eh eh eh :D

 
KAN AKU DAH KATA COMEL?!!
Nama: Ayyob
Nama gedik: Ayob *sebut dengan mulut paling muncung
Hobi: Tiada sebab dia sangat statik pada setiap masa.
Maklumat tambahan: Sangat ringan dan senyap. Oh dan suka tarik rambut orang.
 
Awww rasa nak pijak. Agak agak besar nanti diorang comel/hemsem macam ni tak eh?
-------------------------
Nota kaki: Heppppppi besday Kak Ecaaah sori hadiah saya buruk dan sangat kebudak-budakan dan sangat tak kreatif dan kad yang takde rupa kad tu tersangatlah tong sampah nilainya maaf maaf maaf. Tak sempat nak buat sebab Cikgu Zack telepon dah sampai rumah sori sori. Saya tau awak takleh pakai pun sebab tudung. Tapi apa salahnya kan kita kan trendsetter ahhauahuahaha.

4 ulasan:

fyana berkata...

eleh eleh gambar tu banyak focus kat muka awak jeww pastu cakap comel comel. apa kes? hahahah tak tak FY memang comel pun eheeeeee :D
ikhlas, Yana.

esah ezral berkata...

DUH hadiah awak paling kewl kot ok diam stop perasan skrng thank you so much it's the thought that counts weh ishisiish :') tak kisah la kalau ada udang di sebalik batu ---nak tuntut hadiah 2 tahun lepas hahaaaaaaaa. Eh betul saya dah test ada banyak tudung saya yang match dengan menatang tu mari mari :D Dah la mcm Jonidep dlm cerita Platoon wooooooohooow

Farah Diana berkata...

tak reti pegang budak.haha
tak jealous duh.sikit lah :P

hadzrinaqmal berkata...

ahahahaha baby sitter ke?
tahniah belajar sebelum kahwin wuhhuuuuuuuu
:0 comel comel semuanyaaa